Kocierz Hotel&SPA jest położony na szczycie przełęczy, w sercu Parku Krajobrazowego Beskidu Małego. Jesteśmy z dala od miast, otaczają nas beskidzkie lasy pełne leśnych ścieżek i górskich szlaków. Nie wiemy czym są korki na drogach, nie dociera do nas smog. Ta przestrzeń pozwala się cieszyć bezpiecznym kontaktem z przyrodą nawet w dużego obłożenia obiektu.
OGÓLNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
- Każdy z pracowników jest wyposażony w przyłbice lub maseczki ochronne a przychodząc do pracy, wszyscy mamy mierzoną temperaturę oraz przechodzimy dezynfekcję rąk.
- Przeszkoliliśmy wszystkich pracowników z nowych zasad bezpieczeństwa. W razie pojawienia się zagrożenia zdrowia naszych Gości natychmiast podejmiemy odpowiednie kroki.
- Zachęcamy Gości do stosowania się do ogólnych rozporządzeń związanych z COVID-19 ( zachowanie bezpiecznych odległości, częste mycie i dezynfekcja rąk etc. ).
- Na teren obiektu mają wstęp tylko Goście hotelu i restauracji, pracownicy oraz dostawcy. Wszyscy przechodzą tę samą kontrolę bezpieczeństwa.
RECEPCJA
- Przypominamy Gościom o obowiązku noszenia maseczek. Można je także kupić w recepcji.
- Bezdotykowo dokonamy Państwu pomiaru temperatury
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
- Miejsca dla Gości oczekujących na obsługę w recepcji zostały wyznaczone co 2 metry
- Zamontowaliśmy osłonę plexi na ladzie recepcyjnej
- Umieściliśmy dystrybutory ze środkiem dezynfekującym w holu recepcyjnym
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną, klucze do pokoi oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
- Zachęcamy Gości do rozliczenia w formie bezgotówkowej (terminale są zabezpieczone i dezynfekowane)
- W recepcji dostępne są numery telefonów do służb medycznych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznej
POKOJE
- Na Gości czekają idealnie przygotowane pokoje. Po wyjeździe Gości wietrzymy je oraz dezynfekujemy wszystkie powierzchnie środkami odkażającymi. Dział housekeepingu pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach, używając jednorazowych materiałów czyszczących. Po zakończeniu sprzątania pracownik zdejmuje rękawiczki oraz dezynfekuje ręce. Po założeniu nowych przynosi kubki jednorazowe, pościel, ręczniki i szlafroki. Na życzenie Gości pokój może zostać wyozonowany.
- Usługa serwisu w pokoju jest świadczona wyłącznie na Wasze życzenie. Prosimy więc o jego zgłaszanie w recepcji
- Usunęliśmy z łazienek suszarki, z uwagi na odgórny zakaz ich używania
PRZESTRZENIE PUBLICZNE
- Dezynfekujemy klamki, przyciski w windach, poręcze na korytarzach, powierzchnie w toaletach co 1 godzinę.
- Zwiększyliśmy ilość dozowników ze środkami dezynfekującymi. Każdy Gość znajdzie je przy wejściu do hotelu, przed wejściem do restauracji, w toaletach i w wielu innych miejscach, które zgodnie z odgórnymi rozporządzeniami będą otwierane ( tj. basen, spa itd. )
- W łazienkach umieściliśmy instrukcję przypominającą o tym jak prawidłowo myć ręce
- Czystość w całym hotelu utrzymywana jest przez pracowników przeszkolonych oraz wyposażonych w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki
- W każdym pomieszczeniu sanitarnohigienicznym umieściliśmy instrukcję dotyczącą mycia rąk, zmiany rękawiczek oraz zdejmowania i zakładania maseczki. Przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk
GASTRONOMIA
SPA I STREFA WELLNESS
- Przed wejściem do strefy SPA umieściliśmy dozownik do dezynfekcji rąk
- Przy recepcji może przebywać tylko jeden Gość
- Wyznaczyliśmy komfortowe miejsce do zatrzymywania się osób oczekujących na obsługę recepcji
- Zachęcamy Gości by dokonywali rezerwacji zabiegów drogą mailową lub telefoniczną
- Zamontowaliśmy osłonę plexi na ladzie recepcyjnej
- Pracownicy SPA obsługują Gości w przyłbicach, rękawiczkach oraz w jednorazowych fartuchach
- Na zabiegi Goście przychodzą 5 min wcześniej, aby ograniczyć mijanie Gości wychodzących z innego zabiegu
- Dokonujemy bezdotykowo pomiaru temperatury ciała. Jeśli pracownik SPA będzie miał wątpliwości co do stanu zdrowia Gościa, ma obowiązek odmówienia przystąpienia do zabiegu.
- W czasie wizyty musisz nosić maseczkę oraz rękawiczki jednorazowe o ile zabieg na to pozwala
- Nie wolno używać ani wyjmować telefonu komórkowego w czasie całego pobytu w SPA
- W zależności od natężenia ruchu, co godzinę dezynfekujemy blat recepcji SPA oraz klamki
- Jednorazowy sprzęt ochronny wymieniamy po każdym zabiegu
- Klamki w drzwiach do gabinetów zabiegowych każdorazowo dezynfekujemy
- By zwiększyć Wasze poczucie bezpieczeństwa zastrzegamy sobie prawo do 30 min przerwy między zabiegami, aby dokonać szczegółowych czynności dezynfekcyjnych w gabinecie m.in. dezynfekcja łóżek, prysznice, szatnie oraz inne powierzchnie
- O ile zabieg na to pozwala, Gość podczas zabiegu nosi maseczkę oraz rękawiczki jednorazowe
- Zarówno Goście jak i obsługa SPA nie może używać ani wyjmować telefonu komórkowego w czasie całego pobytu w SPA
PROCEDURY W STREFIE WELLNESS I SAUNOWANIA:
- Ograniczyliśmy liczbę Gości, którzy mogą korzystać z basenu w tym samym czasie
- Dokonujemy bezdotykowo pomiaru temperatury ciała. Jeśli ratownik będzie miał wątpliwości co do stanu zdrowia badanego, Gość będzie musiał opuścić strefę basenową. Gdyby Gość potrzebował wówczas porady dot. kontaktu z lekarzem etc. – służymy pomocą.
- Ratownik basenowy wyposażony jest w rękawiczki jednorazowe oraz maski ochronne
- W szatniach basenowych znajduje się dozownik do dezynfekcji rąk oraz instrukcja dotycząca prawidłowego mycia ciała mydłem
- Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny i basenu
- W saunach Goście są zobligowani do siedzenia na ręczniku
- W zależności od natężenia ruchu dokonywana jest dezynfekcja klamek w szatniach, saunach, prysznicy, poręczy, leżaków
- Zużyte ręczniki basenowe systematycznie są zbierane przez personel basenowy do worków plastikowych
AQUAPARK
- Ograniczyliśmy liczbę osób mogących przebywac jednocześnie na terenie aquaparku - obecnie to nie więcej niż 1 osoba na 4 m.kw. Kontrola liczby osób spoczywa na obsłudze aquaparku.
PARKI LINOWE
- Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do strefy parków linowych
- Dezynfekujemy użyty sprzęt ( uprzęże, kaski ) po każdym uczestniku
SALKA ZABAW
DZIAŁ TECHNICZNY
- W razie zgłoszenia przez gości usterki w pokoju prosimy o wskazanie dogodnego terminu do jej usunięcia. Personel działu technicznego przebywa w pokojach podczas nieobecności gości.
- Dział techniczny pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach. Po naprawieniu usterki pracownik zdejmuje rękawiczki oraz dezynfekuje ręce.
ZOSTAŃ W DOMU JEŻELI:
- Występują u Ciebie objawy wskazujące na chorobę zakaźną
- Odbywasz obowiązkową kwarantannę
- Mieszkasz z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie
- W ciągu tygodnia miałaś/eś kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji