Znajdź nas

U nas odpoczniesz bezpiecznie

zobacz dalej
Start Hotel U nas odpoczniesz bezpiecznie

Kocierz Hotel&SPA jest położony na szczycie przełęczy, w sercu Parku Krajobrazowego Beskidu Małego. Jesteśmy z dala od miast, otaczają nas beskidzkie lasy pełne leśnych ścieżek i górskich szlaków. Nie wiemy czym są korki na drogach, nie dociera do nas smog. Ta przestrzeń pozwala się cieszyć bezpiecznym kontaktem z przyrodą nawet w dużego obłożenia obiektu.

 

OGÓLNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  • Każdy z pracowników jest wyposażony w przyłbice lub maseczki ochronne a przychodząc do pracy, wszyscy mamy mierzoną temperaturę oraz przechodzimy dezynfekcję rąk. 
  • Przeszkoliliśmy wszystkich pracowników z nowych zasad bezpieczeństwa. W razie pojawienia się zagrożenia zdrowia naszych Gości natychmiast podejmiemy odpowiednie kroki.
  • Zachęcamy Gości do stosowania się do ogólnych rozporządzeń związanych z COVID-19 ( zachowanie bezpiecznych odległości, częste mycie i dezynfekcja rąk etc. ).
  • Na teren obiektu mają wstęp tylko Goście hotelu i restauracji, pracownicy oraz dostawcy. Wszyscy przechodzą tę samą kontrolę bezpieczeństwa.

 

RECEPCJA

  • Przypominamy Gościom o obowiązku noszenia maseczek. Można je także kupić w recepcji.
  • Bezdotykowo dokonamy Państwu pomiaru temperatury
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość. 
  • Miejsca dla Gości oczekujących na obsługę w recepcji zostały wyznaczone co 2 metry
  • Zamontowaliśmy osłonę plexi na ladzie recepcyjnej
  • Umieściliśmy dystrybutory ze środkiem dezynfekującym w holu recepcyjnym
  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną, klucze do pokoi oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
  • Zachęcamy Gości do rozliczenia w formie bezgotówkowej (terminale są zabezpieczone i dezynfekowane)
  • W recepcji dostępne są numery telefonów do służb medycznych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznej

 

POKOJE

  • Na Gości czekają idealnie przygotowane pokoje. Po wyjeździe Gości wietrzymy je oraz dezynfekujemy wszystkie powierzchnie środkami odkażającymi. Dział housekeepingu pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach, używając jednorazowych materiałów czyszczących. Po zakończeniu sprzątania pracownik zdejmuje rękawiczki oraz dezynfekuje ręce. Po założeniu nowych przynosi kubki jednorazowe, pościel, ręczniki i szlafroki. Na życzenie Gości pokój może zostać wyozonowany.
  • Usługa serwisu w pokoju jest świadczona wyłącznie na Wasze życzenie. Prosimy więc o jego zgłaszanie w recepcji
  • Usunęliśmy z łazienek suszarki, z uwagi na odgórny zakaz ich używania

 

PRZESTRZENIE PUBLICZNE

  • Dezynfekujemy klamki, przyciski w windach, poręcze na korytarzach, powierzchnie w toaletach co 1 godzinę. 
  • Zwiększyliśmy ilość dozowników ze środkami dezynfekującymi. Każdy Gość znajdzie je przy wejściu do hotelu, przed wejściem do restauracji, w toaletach i w wielu innych miejscach, które zgodnie z odgórnymi rozporządzeniami będą otwierane ( tj. basen, spa itd. )
  • W łazienkach umieściliśmy instrukcję przypominającą o tym jak prawidłowo myć ręce
  • Czystość w całym hotelu utrzymywana jest przez pracowników przeszkolonych oraz wyposażonych w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki
  • W każdym pomieszczeniu sanitarnohigienicznym umieściliśmy instrukcję dotyczącą mycia rąk, zmiany rękawiczek oraz zdejmowania i zakładania maseczki. Przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk

 

GASTRONOMIA

  • Wszystkie takie jak: cukierniczka, przyprawnik zamieniamy na jednorazowe, aby zapewnić 100% bezpieczeństwa-Kelnerzy przekazujący posiłki każdorazowo dezynfekują ręce oraz wydają danie w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach. Cała zastawa tj sztućce, talerze, kubki są jednorazowego użytku. Tace kelnerskie są myte i dezynfekowane po każdym użyciu.
  • Wszystkie posiłki są przygotowywane w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny a personel kuchni pracują w rękawiczkach oraz maseczkach.
  • Goście są doprowadzani do stolików wyłącznie przez obsługę

  • W Restauracji odległość między stolikami wynosi minimum 2 m
  • Bardzo prosimy o utrzymanie 2 metrowej odległości między osobami stojącymi w kolejce
  • W lokalu nie może przebywać więcej niż jedna osoba na 4 m2, kontrola maksymalnej liczby Gości spoczywa na obsłudze restauracji
  • Przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku przy stoliku powinny siedzieć pojedyncze osoby, chyba, że odległości między nimi wynoszą minimum 1,5 m, i nie siedzą oni naprzeciw siebie.
  • Każdorazowa dezynfekujemy stolik po zakończeniu obsługi gości. Po zakończonej dezynfekcji stolik  zostaje oznaczony napisem: „zdezynfekowano”. 
  • Powierzchnie wspólne , z którymi stykają się Goście np. toalety są dezynfekowane co 15 min
  • W miarę możliwości wszystkie pomieszczenia restauracyjne są wietrzone

SPA I STREFA WELLNESS

  • Przed wejściem do strefy SPA umieściliśmy  dozownik do dezynfekcji rąk 
  • Przy recepcji może przebywać tylko jeden Gość 
  • Wyznaczyliśmy komfortowe miejsce do zatrzymywania się osób oczekujących  na obsługę recepcji
  • Zachęcamy Gości by dokonywali rezerwacji zabiegów drogą mailową lub telefoniczną
  • Zamontowaliśmy osłonę plexi na ladzie recepcyjnej
  • Pracownicy SPA obsługują Gości w przyłbicach, rękawiczkach oraz w jednorazowych fartuchach
  • Na zabiegi Goście przychodzą 5 min wcześniej, aby ograniczyć mijanie Gości wychodzących z innego zabiegu 
  • Dokonujemy bezdotykowo pomiaru temperatury ciała. Jeśli pracownik SPA będzie miał wątpliwości co do stanu zdrowia Gościa, ma obowiązek odmówienia przystąpienia do zabiegu. 
  • W czasie wizyty musisz nosić maseczkę oraz rękawiczki jednorazowe o ile zabieg na to pozwala 
  • Nie wolno używać ani wyjmować telefonu komórkowego w czasie całego pobytu w SPA
  • W zależności od natężenia ruchu, co godzinę dezynfekujemy blat recepcji SPA oraz klamki
  • Jednorazowy sprzęt ochronny wymieniamy po każdym zabiegu
  • Klamki w drzwiach do gabinetów zabiegowych każdorazowo dezynfekujemy
  • By zwiększyć Wasze poczucie bezpieczeństwa zastrzegamy sobie prawo do 30 min przerwy między zabiegami, aby dokonać szczegółowych czynności dezynfekcyjnych w gabinecie m.in. dezynfekcja łóżek, prysznice, szatnie oraz inne powierzchnie
  • O ile zabieg na to pozwala, Gość podczas zabiegu nosi maseczkę oraz rękawiczki jednorazowe
  • Zarówno Goście jak i obsługa SPA nie może używać ani wyjmować telefonu komórkowego w czasie całego pobytu w SPA

PROCEDURY W STREFIE WELLNESS I SAUNOWANIA:

  •         Ograniczyliśmy liczbę Gości, którzy mogą korzystać z basenu w tym samym czasie 
  •         Dokonujemy bezdotykowo pomiaru temperatury ciała. Jeśli ratownik będzie miał wątpliwości co do stanu zdrowia badanego, Gość będzie musiał opuścić strefę basenową. Gdyby Gość potrzebował wówczas porady dot. kontaktu z lekarzem etc. – służymy pomocą.
  •         Ratownik basenowy wyposażony jest w rękawiczki jednorazowe oraz maski ochronne
  •         W szatniach basenowych znajduje się dozownik do dezynfekcji rąk oraz instrukcja dotycząca prawidłowego mycia ciała mydłem
  •         Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny i basenu
  •         W saunach Goście są zobligowani do siedzenia na ręczniku
  •         W zależności od natężenia ruchu  dokonywana jest dezynfekcja klamek w szatniach, saunach, prysznicy, poręczy, leżaków
  •         Zużyte ręczniki basenowe systematycznie są zbierane przez personel basenowy do worków plastikowych

AQUAPARK

  • Ograniczyliśmy liczbę osób mogących przebywac jednocześnie na terenie aquaparku - obecnie to nie więcej niż 1 osoba na 4 m.kw. Kontrola liczby osób spoczywa na obsłudze aquaparku.

 

PARKI LINOWE

  • Prosimy o dezynfekcję rąk przed wejściem do strefy parków linowych
  • Dezynfekujemy użyty sprzęt ( uprzęże, kaski ) po każdym uczestniku

SALKA ZABAW

  • ZANIM WEJDZIECIE:

    1. Zdejmijcie buciki i ubrania wierzchnie.
    2. Pamiętajcie, by przed wejściem do salki zabaw zmienić skarpety.
    3. Zdezynfekujcie ręce.
    4. Zobaczcie gdzie znajdują się oznaczenia WEJŚCIE i WYJŚCIE. Ryś prosi by obowiązkowo się do nich stosować.

    Pamiętajcie także, o tym że:

    1. Do salki zabaw nie wnosimy jedzenia ani napojów.
    2. Od 15:00 do 16:00 odbywa się przerwa techniczna, podczas której odbywa się dezynfekcja salki zabaw.
    3. Przewijak dla najmłodszych znajduje się na w hotelu na poziomie recepcji pok 112 bądź w toalecie

 

DZIAŁ TECHNICZNY

  • W razie zgłoszenia przez gości usterki w pokoju prosimy o wskazanie dogodnego terminu do jej usunięcia. Personel działu technicznego przebywa w pokojach podczas nieobecności gości. 
  • Dział techniczny pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach. Po naprawieniu usterki pracownik zdejmuje rękawiczki oraz dezynfekuje ręce.

 

ZOSTAŃ W DOMU JEŻELI:

  • Występują u Ciebie objawy wskazujące na chorobę zakaźną 
  • Odbywasz obowiązkową kwarantannę
  • Mieszkasz z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie
  • W ciągu tygodnia miałaś/eś kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji

Kocierz Hotel&SPA

ul.Beskidzka 206, Targanice,
34-120 Andrychów
woj. małopolskie

Tel: 33 *** pokaż

Docenili nas

Akceptujemy karty

Piwnica Rycerska

Zapraszamy do naszego drugiego hotelu
www.rycerska.pl

Newsletter

Stanpol Sp. z o.o., ul. Krakowska 61, 34-120 Andrychów,
NIP 551-22-82-808, Regon 356293762,
KRS 0000016632, Kapitał zakładowy: 6 024 000,00 zł

Firma STANPOL Sp. z o.o. w dniu 25.01.2021r. otrzymała z Polskiego Funduszu Rozwoju S.A. Subwencję Finansową z programu Tarcza Finansowa 2.0, którego celem jest pomoc finansowa dla polskich firm z branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.

Bank Polskiej Spółdzielczości:
IBAN: PL 07 8110 0000 2001 0038 0160 0002, S.W.I.F.T code POLUPLPR

Bank Spółdzielczy w Andrychowie:
Nr konta: 07 8110 0000 2001 0038 0160 0002

Girl in a jacket