Regulamin programu lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego „Kocierska Banda”
1. Postanowienia ogólne
1.1. Program lojalnościowy „Kocierska Banda” („Program”) organizowany jest przez Kocierz Resort z siedzibą w Targanicach.
1.2. Celem Programu jest nagradzanie lojalnych Gości hotelu poprzez oferowanie benefitów za częste pobyty.
1.3. Udział w Programie jest bezpłatny i automatyczny – każdy Gość hotelowy staje się uczestnikiem po odbyciu co najmniej jednego płatnego pobytu w obiekcie.
2. Poziomy członkostwa i przywileje
Program składa się z trzech poziomów:
Poziom 1: Kocierski Urwis
Aktywacja: 1–3 płatne pobyty w hotelu
Nagrody:
- 5% rabatu na pobyt
- 5% rabatu w Karczmie i Spiżarni
- 5% rabatu w SPA
- 5% rabatu na Kocierskim Straganie ( sklepik z pamiątkami )
- Słodka wstawka ze Spiżarni
Poziom 2: Kocierski Zbój
Aktywacja: 4–6 płatnych pobytów
Nagrody:
- 10% rabatu na pobyt
- 10% rabatu w Karczmie i Spiżarni
- 10% rabatu w SPA
- 10% rabatu na Kocierskim Straganie ( sklepik z pamiątkami )
- Słodka wstawka ze Spiżarni
Do wyboru 1 z propozycji:
- Bezpłatny upgrade pokoju lub późny check-out (w miarę dostępności)
- Butelka wina (alkoholowego lub bezalkoholowego)
Poziom 3: Kocierski Harnaś
Aktywacja: 7 lub więcej płatnych pobytów
Nagrody:
- 15% rabatu na pobyt
- 15% rabatu w Karczmie i Spiżarni
- 15% rabatu w SPA
- 15% rabatu na Kocierskim Straganie ( sklepik z pamiątkami )
- Bezpłatny upgrade pokoju lub późny check-out (w miarę dostępności)
- Słodka wstawka ze Spiżarni
Do wyboru 1 z propozycji:
- Butelka wina (alkoholowego lub bezalkoholowego)
- Masaż głowy
- Maskotka Rysia
3. Zasady obowiązywania poziomu
3.1. Poziom nadany Gościowi obowiązuje przez pół roku roku od ostatniego pobytu
3.2.Aby utrzymać poziom, należy odbyć kolejny pobyt w terminie ważności aktualnego poziomu.
3.3. Po upływie pół roku dni bez pobytu, poziom wygasa.
3.4. Jeśli Gość wróci po wygaśnięciu poziomu, wszystkie jego wcześniejsze pobyty zostaną ponownie zliczone w celu przypisania odpowiedniego poziomu.
4. Warunki naliczania pobytów
4.1. Do Programu kwalifikują się wyłącznie pobyty rezerwowane bezpośrednio w hotelu (przez stronę internetową, telefon lub e-mail), z wyłączeniem rezerwacji agencyjnych i portali zewnętrznych (np. Booking.com).
4.2. Pobyty muszą być płatne i zakończone (sprawdzone w systemie hotelowym).
4.3. Pobyty firmowe, grupowe oraz nagrody z innych promocji nie wliczają się do Programu.
5. Korzystanie z benefitów
5.1. Rabaty i nagrody obowiązują wyłącznie podczas kolejnych pobytów.
5.2. Rabaty są naliczane automatycznie przez system rezerwacyjny lub recepcję po weryfikacji statusu Gościa.
6. Dane osobowe
6.1. Udział w Programie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych Gościa zgodnie z polityką prywatności Kocierz Resort.
6.2. Dane służą wyłącznie do celów realizacji Programu i nie są przekazywane podmiotom trzecim bez zgody Gościa.
7. Postanowienia końcowe
7.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Programu w każdym czasie, z zastrzeżeniem poinformowania Uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem.
7.2. Program może zostać zakończony, jednakże z zachowaniem praw nabytych przez Gości w czasie jego trwania.
7.3. Wszelkie spory rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Organizatora.